miniginannesi9 inşallah her şey o kadar güzel olacak ki geriye dönüp baktığında tatlı tatlı gülüceksin ilk gebeliğindeki bu telaşlarına:) benim ilkinde servikal yetmezlikten bebek 24.haftada doğma noktasındaydı bütün gebelik çamaşır çizgisinde bir kımıldamayla geçti bebeğim kafası hep aşağıdaydı hiç yukarı çıkmadı.. eğer kötü bir durum olursa doktorun mutlaka görür sen içini ferah tut iyi düşün gerekirse muayeneye kadar yat kalkma yerinden ben yata yata 38. Haftaya kadar bebeği tutabildim. İnşallah sen de sağlıkla bebeğini alırsın kucağına🙏🏻