miniginannesi9 20+4 günlük hamileyim. Bebek bugün göbek deligimin tam beş altı parmak alt tarafında. Normalde sol tarafında olurdu, sanki çok aşağıda bugün. Böyle bi durum yaşayan oldu mu
Omerhatice miniginannesi9 olabilir canim merak etme benim 22 haftalık az evvel mesela ayni anda hem göbek deliğimin biraz yukarısı dan hemde biraz asagisindan bi yere eli bi yere ayağıyla vurdu sanirim Akşamları bazen aşağıdan vuruyor su an mesela hep yukarıda bazen kaburga kemiğim aciyor belli olmuyor yani neden vurduğu korkma eli ayağı dizi bi yeri vardır orda 🥰
ayazmomm miniginannesi9 korkmayın bende 21+4 hamileyim benimki hep aşağıda çok nadir göbek deliğimin üstünde hissediyorum bebekten bebeğe değişiyo bende merakla bekliyorum artık ne zaman yukarı çıkıcak diye
Kaderimm miniginannesi9 bende 21+5deyik cnm benimkide aşağıda kasiklarimin üstünde yatıyor sanki o yüzden sürekli tuvalet ihtiyacım oluyor
miniginannesi9 ayazmomm normalde göbek degliginin altında olurdu, ama bu sefer beş altı parmak kadar aşağıda, o yüzden endiselendim. Sizinki ne kdr asagida
BirMuallime miniginannesi9 benim de o haftalarda bir orda bir burdaydı merak etmeyin. Bazen alt tarafa o kadar vuruyordu ki tuvalet ihtiyacı hissediyordum sürekli 🤦
miniginannesi9 BirMuallime bazen bende yarım saatte bı lavaboya gidiyorum ama ilk defa bu kdr aşağıda diye korktum
Bsmlh miniginannesi9 normal cnm hıc korkma 28 de anca yukarı çıktı benım bebegım kafası kaburga tarafında ayakları yine altta
ayazmomm miniginannesi9 kasıklarımın üstünde hatta mesaneme o kadar baskı yapıyoki gün içinde çok fazla tuvalete gidiyorum çok aşağıda benimkide farkındayım ama başından beri böyle olduğu için alıştım
Sedagmlksz miniginannesi9 ben de 22 haftalığım göbek deliğimin üstüne hiç çıkmadı hareketi hep o hizalarla aktında hatta dün akşam sağ kasığıma doğru vurdu illa yukarıda mı olması gerekiyor da
miniginannesi9 Sedagmlksz normalde göbek deligimin bı iki parmak alt tarafında olurdu, ama bu sefer beş altı parmak kadar aşağıda olduğu için endişelendim
Sedagmlksz miniginannesi9 siz 5 parmak diyince ben de ölçtüm şimdi dün mesela brbim de oralaedaydı kasıkta akşam içinizi ferah tutun😇