ZeynepKara Emoooss 4+1 de öğrendim 97,35 di bir daha da kan vermedim haftaya doktora gidicem bekliyorum 😍
Emoooss Bende salı günü gidicem doktora ilk verdiğimde 79 sonra 230 sonra 1430 sonra da 23700 çıktı daha nr kadarlık bilmiyorum 🙄 Hepimiz sağlıcakla alalım kucağımıza 🙏🏻
zlemDedeoluOkuyucu Bende 5+5. İlk ogrendigmde 76 4 gun snra 546 4 gun snra 2250 cikti. Doktor artisin normalin ustunde dedi
GamzeTetik Benim de miniklerim 5+5 oldu 😁4+2de b hcg 851di😁salı günü kalp atışı için çağırdı doktorumuz 🙏inşallah duyarız
GamzeTetik Semaselcuk doktora gidince öğrenirsin canım hemen panik yapma bünyeden bünyeye değişebilir hormon seviyesi😊hem onun da güzel yanları var