Merhaba kizlar bende bugun 6+0 im tam 🙂 onumuzdeki sali gidip kalp atislarini dinleyecegim insallah.. sizlerde yerlesme kanamasi oldumu? Bugun hafif pembe lekelenmem oldu doktoru aradim yerlesme kanamasi olabilecegini sabaha kdr bekleyip oyle kontrole gelmemi soyledi ama icim icime sigmiyoo 🙁