Fatos_teke46 abartmadığın sürece bence her şeyi yiyebilirsin yani ben öyle yapıyorum hiçbi şeyden kısmadım tatlı da yerim ekşi sevmezdm hamilelikte onu da sever oldum öncesi nasılsa yine aynı besleniyorm biraz meyveyi ve kuruyemişi artırdım diyebilirm bir de yumurtayı kayısı severdim ama çiğ kalmasın diye baya haşlıyorum 😌 kaçıncı haftandasın bilmiyorm ama ödem insanı çok rahatsız ediyo o yüzden tuzdan uzak dur diğerlerinden canın ne istiyosa ye 😄