Mutluuyuvaa benim doktorlardan aldigim bilgiye gore bebeklerin 2 haftaya kadar geriden gelmesi cok normal. Onemli olan bu geriliginin oraninin artmamasi. Artarsa bebek artik beslenemiyor anlamina geliyor. Yediklerimiz ictiklerimizin de etkisi var tabi ama asil etki plesentadan bebege olan akis. Ayrica genetik cok onemli bir faktor. Oyle olmasaydi zamaninda dogan bebeklerin 2500-4000 gr arasinda olmasi normal kabul edilmezdi. Benim de bebegim 1 hafta geriden geliyor bir kac haftadir, ama doktor bu oran artmiyor siz gibi zayif uzun olacak vucut yapisi dedi. Her gittigimde de takip ediyor. Erken dogum durumu da ustte dedigim gibi artik bebek beslenememeye basladiginda gerceklesiyor, bebek disarda daha cabuk buyur diye alip disarda besliyorlar. Merak etmeyin, kontrollere sk sk gidin. Duruma gore hareket edilir. Bebek icin iyi olacaksa disarda beslenir hemencecikte buyur :)