Mutluuyuvaa Kızlar bebeğimin gövdesi 10 geriden geliyormuş kafası da tam haftasıyla uyumluymuş doktor bebek çok zayıf dedi 😪 bunu duyduğumdan beri kendime gelemiyorum ne yapacağımı şaşırdım erken doğa bilirmiş ufacık bebeğim 😭 bu arada 31 haftalığım bunu yaşayan varmı 🥺
Vildan_C Mutluuyuvaa Bunu yaşayan birçok gebe var, stres yapmayın lütfen muz, kaşar, ceviz, süt ve süt ürünleri, ıspanak, meyve bunları düzenli ve sık yerseniz haftasını yakalar bebeğiniz🧡
Mervee26 Mutluuyuvaa benim de karın çevresi birkaç gün geride ama öncesinde gerilik daha fazlaydı. Kilo aldıran yiyecekler tüketin süt, kaşar peyniri, muz iyi kilo aldırıyor.
teachervera Mutluuyuvaa hiç üzme kendini kuzenimin çocukları 1 buçuk kilo doğdu ikisi de aslan parçası şimdi. Arkadaşımın ilk oğlu 750 gram doğdu ikincisi 1 kilo. Ben de parmak çocukmuşum. Sen muz, süt, kaşar ve meyve ye canım son zamanlarda asıl kilo alır bebek. Neden toparlanmasın annesi sen o tatlı canını üzme ki bebek de kilo alsın 😊
Mutluuyuvaa Ayaz01 1300 civarı olması gerekiyor canım ama doktor o an dediyse bile ben üzüntüden anlamadım
Aselminaaa Mutluuyuvaa cnm kalktim simdi kendi kagitlarima baktim oglum 30 haftada 1500grmis uc asagi 5 yukari aynilarmis dert etme kendine 36 haftaya girinceye kadar dayanirsa bebis kuvezde kalmaz
Mervee26 Mutluuyuvaa tam emin değilim ama 7-8 gün geriydi diye hatırlıyorum şimdi 2-3 gün. Hep gerideyse sorun yok diyor doktorum. Sonradan gerilik artarsa erken doğum riski oluyormuş. Toparlarsın inşallah canım sen de. İnan üzülme, sıkıntı yapma. Sık sık kilo aldıran yiyecekler tüket.
Mutluuyuvaa Mervee26 inşAllah canım belki abartılıcak bişey değil ama anne olarak çok korkuyorum evladıma bişey olmasından
Mervee26 Mutluuyuvaa öyle tabi. Beni de çok korkuttular zamanında. Bebek 600 gramdı sezaryene alacağız seni bile dediler. Elhamdülillah 2 kiloyu geçti yavrum. Allah’a emanet bebeklerimiz. Biz elimizden geleni yapalım bebeklerimiz için de inşallah Rabbim de bize bağışlasın 😊
Mutluuyuvaa teachervera maalesefki ben hiç iştahlı biri olmadım ve düzgün beslenmedimde şimdiye kadar 😔 çok pişman oldum ama 👍🏻 İnşAllah canım dediğin gibi olur duana talibim kimin duası kabul olur belli olmaz bebeğim sağlıkla kilo alsın 🙏 Allah evlatlarımızı bizlere bağışlasın
Aselminaaa Mutluuyuvaa indirirsiniz cnm indirir endiselenme kendini strese sokma bebegine stresin daha cok zarari var allahin izni ile gecer oda
Haticearen Mutluuyuvaa canım kahvaltina özellik le dikkat ed yumurta peynir özellikle benim.bebegimde önden gidiyo ve benim.en.onem verdiğim.sey kahvaltı
Mutluuyuvaa Haticearen ben kahvaltı hiç yapmıyordum düzgün desem 😔 çok yoğun ve yorucu bi hayatım var fırsat bile bulamıyordum kahvaltı yapayım ama geride bırakmam gerekiyor bir müddet bebeğim için 👍🏻
Ermell Haticearen kahvaltıyla Yemekle ilgisi olsaydı benim suan 4 kilo olurdu 😊 sabahları 3 yumurta kasar peynir ceviz süt domates ,öğlen muz Ve yine süt akşama dogru et ama kilo almayan bebek almıyor 😞 her bebek şanslı değil ne dikkat etmeyen arkadaşlarım var ama bebekleri 3 kiloyu geçti diyeceğim o ki eğer kan akışı hızlı ise bebeğe giden damarlarda hiç bir sorun yoksa içtiğin su bile yarıyor ama diğer türlü benim gibi dünyayı da yesen bebeğe gitmiyor inşallah bu durumu yaşayan olmaz zor bir durum gerçekten ama kilo çok önemli değil Anneler dert etmeyin en kötü kuveze girer yine 10 gün içinde alır önemli olan bebeğin başka hastalığı olmasın 🙏 hepimize sağlıklı dogum nasip olsun inşallah
Mutluuyuvaa Mervee26 amin İnşAllah canım Allahım evladını sana bağışlasın 🌹 nasıl beslendin peki benim hiç düzenim yok maalesef yemek konusunda 🥺
Haticearen Mutluuyuvaa aynen öyle canim o yumurta ve peynir in bebege çok faydasi var protein ve kalsiyum olarak ihmal edmemeye çalış. Bı an önce bebeğin de kilosuna ulaşır inşallah