Angela Binnur54 evet bende yeni öğrendim hatta ay ortasında gittiğimde gebelik yok dendi ben klomenle kalabiliyorum şans ya gecikme oldu hamile kalmışım yani ortalama benim hesabıma göre 20 günlük falan anca
Denizzz5900 Angela valla burda ki yazıları görüyorum millet korkutuyor resmen insanları e bizde etkileniyoruz tabiki de teşekkür ederim cevap verdiğiniz için 😊
Angela Denizzz5900 :) maalesef hatta ilk cocugumda doktorum kadin sitelerinden uzak dur strese sokar demisti cok haklıydı herseyi kendime uyduruyordum hic takilma elbette olumsuz şeylerde var ama bu illa sende de olacak degil oyle düşün
Dseker Angela adet tarihine göre hesaplandığı İçin çok yeni Allah devamını getirsin hepimize sağlıkla inşallah
Binnur54 Angela ne güzell 🤍 inşallah hepimiz için herşey çok güzel olurr ben ilk hamileleiğim kürtaj ile sonuçlandı
gul_bf Denizzz5900 hayır normalde iki güne bir iki katı artması gerekirken kimyasal gebelikte değer hiç artmadan düşüyor. İlk gebeliğim kimyasaldı betahcg değerim 78 iki gün sonra 43e düşmüştü. Sizin ki artmış önemli olan artması zaten
Bussratozaan Binnur54 canım korkma benimde 31 çıkmıştı ilk yaptıgımda geç döllenme olmus suan 14 haftalığız çok şükür
merviskoooo Denizzz5900 evet canım kimyasalda artma olmuyor hatta düşüşe geçiyor zatwn bildigim kadarıyla adet oluyorsun üstüne de ama senin iki kati artmış hayırlı olsun indallaj sağlıkla devam eder
birprensesvebirprensannesi Binnur54 6.26 yla öğrendim gebeligimi değere bakma önemli olan sağlıklı yükselmesi canım🙏