merviskoooo Binnur54 ben ilk öğrendiğimde 36ydi simdi 24 haftalığız degerin iyisi kötüsü olmaz canim daha cok yeni oldugu icin kanda az çıkıyor önemli olan iki günde bir iki katına çıkması takip etmen lazim
[silindi] Binnur54 adete 3 gün kala 27 ile öğrendim düşük olması değil önemli olan 2 günde bi 2 katına artması canını sıkma 2 3 gün sonra aynı yerde tekrar kan ver artışı takip et 6. Haftada falan doktora gitmeni tavsiye ederim 2 3 kere kan versen yeter
Pelinmutlu Binnur54 muhtemelen 1-2 haftalık hamilesin. Beta değeri 5in üzerinde olduğu durumlarda hamilelik oluyor ☺️
Pelinmutlu Binnur54 ultrason da gözükmeyebilir bebeğin kesesi daha çok küçük olduğu için 4. Hafta dan sonra gözüküyor.
Angela Binnur54 benim ilk cocugumda adetim 3 gun kala 74 du simdi de 4 gun gecti 250 içini ferah tut bisey yok artar bi dahaki kan verisinde
Denizzz5900 merviskoooo merhaba benim ilk değerim 364 tü 2. Değerim 833 kimyasal olma imkanı varmı acaba bide acaba değer yüksekken düşüş olursamı kimyasal oluyo acaba
Pelinmutlu Denizzz5900 kimyasal gebelik hakkımda abi bileğim yok maalesef doktorunuza ya da internetten bakın isterseniz
gul_bf Denizzz5900 hayır normalde iki güne bir iki katı artması gerekirken kimyasal gebelikte değer hiç artmadan düşüyor. İlk gebeliğim kimyasaldı betahcg değerim 78 iki gün sonra 43e düşmüştü. Sizin ki artmış önemli olan artması zaten
merviskoooo Denizzz5900 evet canım kimyasalda artma olmuyor hatta düşüşe geçiyor zatwn bildigim kadarıyla adet oluyorsun üstüne de ama senin iki kati artmış hayırlı olsun indallaj sağlıkla devam eder
Binnur54 [silindi] eveet doktara 6 haftada gitmeyi planlıyorum zaten yarında kan vermeye gidicem tekrar 2 gün önce yaptırdım testi
Denizzz5900 @Elf3435#merhaba benim ilk değerim 364 tü 2. Değerim 833 kimyasal olma imkanı varmı acaba bide acaba değer yüksekken düşüş olursamı kimyasal oluyo acaba
Binnur54 Angela teşekkürler içime su serpildi birazda olsa sabah vericem kan sonucu cuma alırım artık çünkü sağlıkocagında yaptırıcam
Denizzz5900 Angela yani şuan kimyasal olma gibi bi durum olurmu acaba doktor bidaha bakarmı değerlerime cuma günü keseyi görmeye gidicem bidaha kan testi yapıyorlar mı yada o gün başka bi tahlil falan yapılıyor mu acaba
Angela Denizzz5900 gerek gorurse elbette yapar ama anladığım kadarıyla 2 gun arayla yükselme iyi olmuş kendini korkutma ferah tut tadını çıkar
Denizzz5900 Angela valla burda ki yazıları görüyorum millet korkutuyor resmen insanları e bizde etkileniyoruz tabiki de teşekkür ederim cevap verdiğiniz için 😊