Yetgineslihan canım ben bilmiyordum özele gidiyorum orda da ücretliymiş 700 liraymış yatış fln yapıldı öyle olunca 100e düşüyormuş yani 100 lira verdik hatta postta açmıştım ben bu iğne ücretli miydi diye görmedin demekki oraya baya yazmışlar drvlete giden kimisi ücretsiz yazmış kimisi 430 liraydı eczaneden aldık sigorta indirimiyle 75e almış gitmiş hastanede vurunmuş ben eczaneden almadım hastane de mevcutmuş kısacası canım doktoruna Bi sor ben ücretli oldugunu bilseydim devlete giderdim