10 haftalık hamileyim pazar günü çok hafif kanamam oldu leke gibi hatta . Doktora gittim ertesi gün iğne yapmamız gerekiyor dedi bende bigün daha bekleyip eğitim araştırma hast. Gittim doktor kan uyuşmazlığı olanlarda damla kan olsa dahi iğne vurulmalı dedi. İğnenin 6 hafta kadar koruyuculuğu var sonrasında tekrar kanaman olursa tekrar gelirsin iğne yaparız dediler. Yani uyuşmazlıkta her kanamada iğne yapılmalıymış.