Didem34 tamam sağlıksız ama hamile değilken yiyoruz , çocuk büyüdüğünde kendi yiyo hamileyken bu yediklerinden sürekli pişman olma hevesi neden ya bende yiyorum pişmanda olmuyorum , sağlıksız evet günde 10 paket yediğimizde yok zaten ayda yılda bir yiyoruz bırakın kendinizi sürekli kısıtlamayı yemişsin bitmiş geçmiş olsun