yesilkahve şimdi biraz daha iyiyim. Sağolsun duygu hanımla konuştum rahatlattı beni. eşimde yapacak bişey yok duygu hanım nereye biz oraya dedi zaten birincinin fiyatıda reyapa yakınmış yine reyap gibi yeni bi hastanede. 32. Haftadayız şu saatten sonra tekrar bi strese girmek istemiyorum. Duygu hanımdan memnun olmasaydım zaten bu kadarda üzülmezdim. Onun için bazı şeylerde fedakarlık yapacağım. Ayrıca sizin şöyle bi avantajınızda var ilk doğum ve normal olma ihtimali çok yüksek bunun için bile bırakmayın bence. Ben sezeryan olmama rağmen duygu hanımdan aldığım güven ve rahatlık için ona devam edeceğim.