Habibe34 bugünde şeker yüklemesi için gidicem hastaneye, fazla kilo aldığımı söyledi doktor 😄 kesinlikle çalışanlar çok ilgili katılıyorum size, doktor hanım normal doğumdan yana olan bir doktor bu arada. İnşallah dediğin gibi doğumu da güzel şekilde geçiririz 💜