ogluileannesi Acemianne7 benim 7 haftalık düştü canım doğum sancısı gibi sancı çektim hastaneye giderken çığlık çığlığa gittim ağrı eşiğim çok yüksek olmasına rağmen
bebisini-bekliyor Acemianne7 ınsallah canım hiçbirsey için strese sokma kendini bebekten senden onemlı degil hepsı hallolur kendini sakinleştir