Acemianne7 tam 8 haftalıkken baya pıhtılı 2 3 pedi doldurucak şekilde kanamm oldu benimde . Plesantal shift denilen bi olay var bu haftalarda oluyo . O yüzden bu tarz kanamalar oluyomuş . Doktorum ultrasonda bebeğe baktıktan sonra proluton iğne verdi ve progestan fitil vermişti . Kahverengiye dönerse kanama korkma dedi . 2 gün kırmızı kanama sürdü sonrasında yaklşık 2 hafta kahverwngi leke leke geldi . İnşallah sizinde bi an önce geçer Ma mutlaka doktora görünün