tubiii0106 Aryamliya canm 20.haftadan itibaren su azligi ile savasiyorm 36 dayim duzelmsti yne azalmis ama havuc suyu ile artriorm kesnllikle denemelisin
Bsmlh Aryamliya 29 az önce geldim 3.51 gerilemiş 4,5 litre su armut havuc sürekli yatış ama hiç biri yaramadı bende
seday93 Aryamliya 34de suyum azalmaya başladı litre litre havuç suyu armut içtim işe yaramadı bir haftadan sonra kesinlikle işe yaramıyor 37.haftadayım yarın randevum var ve doktor yine azalma görürse yarın hemen sezaryene alacak çok heyecanlıyım
Aryamliya tubiii0106 gunde 1 bardak iciyorum canim yeterlimi 3-4 gun oldu ogreneli sizin neden azalmis sebep soyledilermi
tubiii0106 Aryamliya bende gunde 1 bardak iciyordm tekrar icmeye basladm yeterli oldu bnde 20 .haftadaki azalmanin da sebebni bilemedi doktorum bu smdi tekarr azalma sebebni de bilmiyor ama smdi ki artik dogum yaklasio die tahmn ediyorm
Deryaanneoluyor Aryamliya akıntın var mı ? su geldi mi hiç ? birde bebeğin böbrekleri iyi çalışmadığında olur diyorlar. emin değilim en doğru bilgi için tabi ki doktorunuza sorunuz.
Bsmlh Aryamliya yok benım negatif geldi amniosur testim sızma vs yok ama dün gene bakıldı 3,51 düşmüş
Bsmlh Aryamliya 29 hafta şeker 23 de kendım yakaladım 1,5 aydır diyetteyım düştü açlık 80/90 tokluk 101/110 geliyor en fazla insülin verilmedi sadece diyet her hafta listem degısıyor
Aryamliya Bsmlh cok iyi bende seker cikmisti ama insulin kullanmadim dikkat edersem dusuk cikiyor etmezsem yukseliyor acaba oyuzdenmi suyum azaldi diye dusunuyorum
Bsmlh Aryamliya evet dr bana dikkat etmezsen daha azalır dedı canım doçent kendısı ama ben kendım dikkat etmedim diyetisyen yardımı aldım en azından direk bebek beslenıyor cunku dikkat esiyorum derken yanlış seylerı kısarım bebek alamaz diye korktum
Aryamliya Bsmlh bende diyetisyene gitmistim dikkat edince dusuk cikiyor diye diyeti birakmistim simdi yine yuksek cikmaya basladi
Bsmlh Aryamliya yok sakın bırakma canım eski listeni yap sonra yenısını işte bak ben çok iyi geldim arada bir parça çıkolata bile atıyorum 103 geliyor o halde tokluk ve yerken bıle söylüyorum diyetisyenime
maviscik77 Ben de 26 haftalığım doktorum suyunu iç dedi bi sorun mu var dedim şimdi iyi ama bundan sonra azalmalar olabilir 3 lt iç günlük dedi
Aryamliya maviscik77 bencede bol su icin sekeriniz varsa dikkat edin ben dikkat etmedim bianda azaldi suyum