16Hatice merhaba doktorum bana süt ve yoğurt yiyemediğim ve diş ağrım çok olduğu için vermişti. 4. Aydan bu yana kullanıyorum şuan 37. Haftadayım. Çok iyi bir takviye içmediğim zaman diş hassasiyetim ve bacak kramplarım oluyor. Bende büyük ölcüde işe yaradı. Vitamin olarakda omepa vm kullanıyorum ikisinden de memnunum 😇