Uerdem 3851 30. Haftaya kadar görmeme ihtimali yok canım. Bu post şaka ise komik değilse daha da komik😅
Sermec27 3851 o teyzeler derde der oğlan karnı kız karnı diye bir şey yok onların hepsi uydurma kişinin vücut yapısıyla alakalıdır karın sekli doktor kız dediyse kızdır bebek dogacak nerdeyse siz bakmayın o teyzelere 🤭
Buketkucuk 3851 öyle bir ihtimal yok bence. Hiç fark edilmese bile detaylı ultrason da farkedilir. Orada da farkedilmese bu zaman dek girdiğiniz ultrasonlarda elbet farkedilirdi
Demiralpmoms 3851 hahahahhh 😄 saklanmıştır belki. Doğunca supriz yapacaktır🧐 ya Alllah askına mümkünatı var mı sizce. Herkesın her dediğine bakmayın
Chucky 3851 ilk kızımda benimle iddaya giriyorlardı kesin erkek diye doğuma 5-6 gün kala boyuna arıyorlardı 😂 yapmayın Allahaşkına kızdır o Drun baya cahil falan olması lazım 30 haftalık bebekte
Nry0682 3851 30 haftaya kadar illaki belli olurdu ikiz oluşu.Teki nası saklancak 30 haftaya kadar.😃😃😃😃Göbeginiz cok büyyük diye demistir.
Mlk8 3851 yok artik😄 öyle bir ihtimal tabi ki olmaz.2 .keseyi ya da bebegi doktorun bu haftaya kadar görmemesi mümkün degil
Dilara0 3851 kusura bakma ama sesli güldüm imkansız böyle birşey illaki gözükür su kese ve bebek doktor bunu gormezmi hiç 30 hafta boyunca 🤣
3851 Kizlar biliyorum sacma bi soru sordum ama biraz da gulduk ya saka deildi ben ciddi sordm da nehse çaktirmayin