Merhaba arkadaslar bizim bugun kontrolümüz vardi ancak bebek kanala inmemiş doktorumda ya cuma yada pazartesi gün secmemi istedi belki iner diye inmezse sezeryan olacagım .bu durumu yaşayan var mı acaba ve inmesi icin yapmam gereken birseyler varmıdır ?