Selver_1994 Vildan19 valla mide yanmasını tam 9 ay çektim 1 hafta önce doğum yaptım yaptığım gün yok oldu 🤦♀️Sade soda içtim soğuk süt içtim 3 şişe ilaç bitirdim hamilegim boyunca geçmedi 🤷♀️
Cevirmenannee Vildan19 tuz ye biraz ama çok değil bi çay kaşığından az olsun hemen kesiyor şahsen benim mide yanmamı
Rkfjsla Vildan19 bnde yarım çay bardagından çok çok az sıcak su ,ve bir çay kaşığı şeker karıştırp içtim faydasını gördüm canım
Vildan19 Zhrblt bi süre sonra etkisini kaybediyor gibi ama sürekli içeyim ben sütü ve hiçte sevmem sütü mecbur kalınca insan 😂
Selver_1994 Vildan19 çok şükür doğumum iyiydi spinal oldum 4 günde ayaklandım işlerimi tuttum Rabbime şükür binlerce kez şükürler olsun 🤲
NefesDeniz Vildan19 Maden suyu ve ayva bana iyi geliyor. Ama bazen dayanılmaz oluyor doktorum rennie vermişti ondan içiyorum hemen geçiyor şükür..
Vildan19 NefesDeniz ayva ilk başlarda bana da iyi geliyordu artık fayda etmiyor 😂 o ilacı hamile olmadan kullanıyordum gerçekten iyi bi ilaç
NefesDeniz Vildan19 Ben 32.haftadayım hala ayva iyi geliyor şükür ama bazen geceleri öyle bir yanma ile uyanıyorum ki aman Allahım 🔥 o zaman rennie tek kurtarıcım..şimdi neden kullanmıyorsun peki?
Vildan19 NefesDeniz hamileyim diye doktora sormadan kullanmak istemedim bide ben yurt dışındayım burda da vardır heralde hiç sormadım ama doktoruma sorup kullanmaya başlıcam inşallah