elifmom2 Haticecakirr biz bugun ikili testimizi yaptık bulantılarım da azaldı cok sükür sanırım artık hamileliğin prenses ayları olan 2. Trimestere hazırız😁 11+4 ten selamlar olsun
Fatos_teke46 Haticecakirr çok şükür eskisine göre bulantılarım azaldı 🥰 bir bugün hafif kötü oldum ama suç benim yemek yiyemedm 😁 11+2′yiz 🥰
FatmanurSancak Haticecakirr 13den selâmlar 😍 baş ağrıları halsizlik ve hafif bulantıdan devam ediyoruz😂 1 günümüz kaldı cinsiyet öğrenmeye🤩
Haticecakirr elifmom2 10+1 bizde aşırı halsizim bi de bu hafta uyku isteği daha çok arttı hiç yataktan çıkmak istemiyorum normal mi acaba bu durum 😂
elifmom2 Haticecakirr cok normal canım benimde 10 da basladı uyku serüvenim 😁 uyuyabilirsen bol bol uyu ben gündüz uykum olmasına ragmen dalamıyorum ne yazıkki
Haticecakirr Fatos_teke46 ay bende bugün bişey yiyemedim yemediğimde midem boş olduğunda daha kötü bulanıyor 😔
Fatos_teke46 Haticecakirr malesef 🥺 ben uykusuz olduğumdan boğazımdan geçmedi 🥺 şimdide kusmak istiyorum ama kusarsam yemek yiyemiycm diye korkuyorum 🤦🏻♀️
Haticecakirr Fatos_teke46 anladım canım Allah yardımcın olsun ama ben çıkarınca az da olsa rahatlayanlardanım yani daha iyi yiyorum 🙄
Haticecakirr elifmom2 tüm gün yatıyorum yani 5-6 saat falan ayakta geçiriyorum ne zaman geçer ki bu 😄
elifmom2 Haticecakirr valla benim hala devam ediyor canım bence bu uyku isteğide 3. Ay sonunda gecer gibi öyle okumustum
Fatos_teke46 Haticecakirr ay masallah 🥰😍 ben çıkarsam eşim gene hastaneye goturck diyorum goturceksen çıkarayım 😁😂
Busubusra 11 haftalığım ben de. Sol alt karın bölgem ve sol üst bacağım ağrıyor. Ara ara da vajinama ağrı giriyor yaşayan var mı? Mide bulantısı tam gaz devam hiç azalmadı 😒
Haticecakirr Busubusra benim de mide bulantım var ama diğerleri hakkında pek bilgim yok Allah iyilik versin kuzum
Selcaneymen Busubusra benimde bacağımda ve sol kasıgımda agrı var normal dediler bacak agrısını ama yinede Bi sor doktora gttıgınde🥰
Fatos_teke46 Haticecakirr çok rahat yiyorum kahvaltı tek yapmakta zorluk çekiyorum herşeyi yiyebiliyorum nerdeyse siz yiyebiliyormusunuz 🥰