Bende devlete gidiyorum 11+6da gittim cok kucuk erken soylemek icin dedi haftaya randevumvar bakalm ne dicek ama benim gttigim devlet soyluyor usg kagidi da veriyor sorun yasamiyorum doktordan doktora degisiyo bazilari ilerleyem haftalrda soyluuor bazilari daha erken