Hafise aybarsdefne maalesef yapacak bişeyok 😁 sıcak çikolata nescafe köpüklüsü lattesi ayy agzımın suyu akıyo valla 😩😩
Cigdemss aybarsdefne neskafe içmiyorum, çünkü granül kahveler işleme uğruyor ve çok zararlı ,bunun yerine bazen sade bazen sütlü filtre kahve içiyorum, bazen de türk kahvesi. Haftada 4 gün gibi
aybarsdefne Ebru2403 sordum canım da sütle tüket dedi bende sütle içemiyorum Said’e ve soğuk seviyorum sütü
Ebru2403 aybarsdefne hmm ben sütlü kahvede içiyorum hazır kahvede alıp içiyorum hatta bugün daha yeni aldım cafe crown 🤭🤭bi ara yapıp içerim abartmadıkça sıkıntı olacağını sanmıyorum bak kesinlikle yasam dememiş sütle iç demiş kesinlikle yasak olan bisey olsaydı hiç içme derdi 😊biyerde okumuştum biri yazmıştı ki hasta değiliz hamileyiz diye 👍abartmadıkça hiçbirşeyde sikinti olmaz inşallah
Selly06 aybarsdefne nescafenin kafeinsiz nescafesi var. Thicoboda da olacaktı. Türk kahvesi mehmet efendinin kafeinsizi mevcut. :) yakın marketlerde bazen olmuyor. Ankara’daysanız çağdaş marketlerde oluyor veya Trendyoldan sipariş edebilirsiniz. :)
Duygus97 aybarsdefne ya evet bambaşka Bi şey gerçekten ben de çok fenaydım belki de birkaç kere içsem eskisi gibi olurum 😀
Selly06 aybarsdefne 2 tane filan içebilirsin birşey olmaz o kadarcık kafeinden. Sakınan göze çöp batar derler, stres olma bence. 😇
benaslindayohum aybarsdefne gunde hir tane iciyorum baslarda daha dikktliydim 2 gunde bir falan iciyordum ama suanda 5. Ayimiz bittigi icin gunde 1 iciyorum detaylida sorun olup olmadigini ogrenirim herhlde
sternocleidomastoideus aybarsdefne günde bir bardak kahve içebilirsin dedi doktorum ve her günde bir bardak içtim🤷🏼♀️Süt tozu yasak.
aybarsdefne Ebru2403 değilmi bi anne mutlu olursa bebeği de mutlu olur diye düşünüyorum 🙈siğaradan masumdur en azından
badehandeyldz aybarsdefne eşim alıştırdı beni yoksa sadece Türk kahvesi içerdim oda bekarken ablamla temizlik sonrası filan😒
Kadercisi Bende sabahları kesin uyanır uyanmaz bi icerdim yoksa acilamazdim ve günde 6 bardak falan olurdu .. ah o günler 🤦 doktoruma sordum en azından bir fincan diye kesinlikle der demez sustum 😂 biraz icmeyince alışıyorsun canım biz daha ağzımıza almadık şükür 🙏