aybarsdefne ben öyle kahve bağımlısı falan değilim ama haftada 1 kere nescafe içiyorum haftada bir kere olmayınca 2 haftada bir içtiğim oluyor bence hiçbişey abartmadan yemekten sıkıntı olacağını zannetmiyorum 😊yine doktoruna sor bence ben sormadım ama sorma gereği duymadım o yuzden