Ne güzel işte, benim daha 13+2 kemerle giydiğim pantolonlarım haricinde diğer pantolonlarım olmuyor. Bakayım karnına dediklerinde hemen ooo senin bayağı çıkmış ne kadar erken diyorlar. Yani her durumda illa laf söyleyen oluyor, hepsini takarsak zehir olur süreç bize.