mercimeginanne Zynp63 doğrudur ama bu bizlik bir durum değil gebelik kaynaklı şeyler :) sonuçta birliktelik esnasında da görüyor o zmn da aklında kalır :) çok kasma kendini bence :)
Aselminaaa Zynp63 benim esim doguma bile girdi hic bisey degismedi. Kararma sonra tekrardan gidiyor. Hatirlamaz bence sonucta bebegini tasiyorsun ve bu hamileliğin getirdigu bisey
ames27 Ben ikidir ağdaya gidiyorum utana sıkıla ama mecbur kalıyorsun 😏 jilet kullandım çok çabuk çıktı tavsiye etmem ama yinede sen bilirsin ağda olunca biraz insan rahatlıyor hemen çıkma derdi olmuyor
Zynp63 ames27 evet ağda iyi ama kuaför evime uzak olduğu için gidemiyorum çilet çok çabuk çıkarıyor krem de yasak
Ozlem23 Zynp63 normalde bile bikini bölgesine kullanilmamali yaziyo kutusunda zaten hamilelikte kesinlikle kullanmayın
Buketkucuk Zynp63 normalde bile cilt kanserine yol açabileceği ve cilde zararı olduğu için doktorlar kullanımını önermiyorlar gebelikte asla kullanılmaması gerek
Buketkucuk Zynp63 evet dilerseniz araştırabilirsiniz içerisinde ki maddeler insan sağlığına çok zararlı