Aselminaaa Zynp63 kulanilmiyor diye biliyorum ben agda yaptiricaktim doktorum buna bile sicak bakmadi gidicegin yer cok temiz olmali ve kulanilan urunler sadece ozel olmali diye uyarmisti bende gitmekten vazgeçtim Enfeksiyon riski tasiyor cunku
Senanurr9595 Zynp63 canım hamilelikte yasak tüy dökücüler deriye işlediği için doktorum öyle söyledi 🌸
Mucize_anne32 Hamilelikte yasak diye biliyorum tüy dökücü kullanmak enfeksiyon falan olur da diye ama yinede bir doktorunuza sorun yada kullanan arkadaşlarımiz varsa bilgi verirler
Zynp63 Aselminaaa ağda yaptırma imkanım yok weet tüy dökücü krem kullansam kötü olur mu acaba ne yapacağım bilmiyorum 🤷♂️
Aselminaaa Zynp63 jilet neden kulanmiyorsun. Onermiyorlar ben hic kulanmadim acikcasi ne desem yalan olur
Zynp63 Aselminaaa bende hiç kullanmadım normalde çilet kullanıyorum ama göbek iyice büyüdü alamadığım yer olur diye utanıyorum
mercimeginanne Zynp63 eşinden rica et eğer ondanda utanıyorsan zaten sezeryan olcan alt tarafınla pek işleri olmuycak bildiğim kadarıyla.
mercimeginanne Aselminaaa bnm tüp bebek oldugu için ilk zamanlar sürekli alttan bakıyorlardı ağdaya gelmiyordu o yüzden bende eşime yaptırdım hep sonuçta eşimiz zaten bildiği şey 🙈 annemden utanırım ama eşimden utanmam şahsen 😂
mercimeginanne Zynp63 öyle tabi cnm ama gebeyiz sonuçta onlardan halden anlar bence kasma kendini :) dediğim gibi eşinden yardım alabilirsin rahat edersen
Aselminaaa Zynp63 bence utanilicak bisey yok cnm. Sonucta iliskiye girebiliyoruz onlarla ve bu mecburi bir durum keyfe keder degil
mercimeginanne Zynp63 utanma eşten utanılırmı hiç zor gününde yardımcı olcak sadece eminim o da böyle bir yardım isteğine ters bişey demiycektir. Ama sen bilirsin genede. Kesinlikle kullanma tüy dökümü ama
Zynp63 mercimeginanne evet haklısınız ama gebelikten kararma falan da oluyor ya o şekil hatırlasın istemiyorum önceki gebeliklerde de utanırdım şimdi de
Aselminaaa mercimeginanne benim butun hamileligim boyunca altan bakildi ilk zamanlar sorun olmuyordu ama sonrasinda sorun olunca sag olsun esim ayrdimci oldu
mercimeginanne Zynp63 doğrudur ama bu bizlik bir durum değil gebelik kaynaklı şeyler :) sonuçta birliktelik esnasında da görüyor o zmn da aklında kalır :) çok kasma kendini bence :)
Aselminaaa Zynp63 benim esim doguma bile girdi hic bisey degismedi. Kararma sonra tekrardan gidiyor. Hatirlamaz bence sonucta bebegini tasiyorsun ve bu hamileliğin getirdigu bisey