Asyaayaz1 18. Haftadayız bizde. Hafif enfeksiyon çıktı antibiyotik ve fitil başlamıştım iki gündür de karnım da çok yoğun bir şişlik varmış gibi hissediyorum sanki su dolu balon yerleştirilmiş gibi oluyor ayağı kalktığım da falan. Hareketleri de minnoş minnoş hissediyorum arada