Sevgili anne adayları, hamilelik öncesi ya da normal zamanda hiç kadın hastalıkları ya da hamilelige hazırlık için muayene olmadınız mi? Smear testi yılda 1 kere yaptırmak gerekiyor. Yumurtalıklara baktırmak gerekiyor.
Bu muayeneleri hiç olmadan mı hamilelik düşünüyorsunuz.
Hiç alttan muayene olmadım diyenlere sormak istiyorum sadece, hiç bir hazırlığınız olmadı mi ya bebek için?