Liya28 forumda burda abartıp saçmalayan çok kişi var inanki hepsi abartı ben vajinismusken hamile kaldım eşimle tam birlikte olmadan hatta 9 ay yanaşmadı zaten korkuyodu da sıra geldi çatı muaynesine ödüm kopuyodu eline jeli sürdü soktu baktı çıkardı 10 saniye kendimi hiç sıkmadım hiç hafif bi sızı var okadar ben bişe anlamadıysam ağlamadıysam herkesde yapar