ozgeacar hayır kuzum niye yukarı çıksın çıkmaz artık yukarı benim 25den beri falan aşağıda doktorum o zaman söyledi aşağıda ama korkma erken doğum olcak diye falan alakaı yok dedi ki zatem korkmuyodum şuan 33deyim hala aşağıda kafası vücuduma göre ağırlaşıyor artık yerçekiminden dolayı aşağı dönüyor onun doğumla alakası yok yani korkma