ozgeacar 32 ye kadar rahattım ben, suan 34 üm 2 haftadır kasık ve mide agrısından dogru duzgun hareket edemiyorum. Sağa sola bile dönemiyorum. Bir de hemoroid eksikti. 🤦🏻♀️ Daha ne olabilir diye düşünüyorum 🤗
Bir de agırlastım iyice, denge saglamakta sıkıntı cekiyorum cunku karnım resmen füze gibi öne dogru gidiyor, sagolsun cocugum hiç yayılmadı yanlara. 🙂 Ama öyle sürekliliği olan agrılar degil 3 gun öyleyse 2 gun cok rahat. Dayanılmayacak şeylerde degil (basur hariç😔) Gunden gune değişiyor. Tabi kişiden kişiye de.. Zaten ne kaldı ki surda doguma. Dayanılır hepsine.