6 aya kadar yaptırın bence.bende ameliyathane de çalışıyorum görüyorum küçük bebekler lokal anestezi ile yapılıyor ama 6 yaş sonrası anestezi altında yapılıyor durmadıkları için.hem iyileşme hızıda çok daha iyi bebekken.benim erkek olsaydı bende ilk altı aya kadar yaptırmayı planlamıştım.