Zumra12345 doktorlardan edindigim ve arastirdigim kadariyla 28.gun itibariyle en uygun zamanmis. Bir de bebek kiloluysa yapmiyorlarmis ice kacma vs oldugu icin. Tabiki idrar yapmada sorun yasiyorsa daha erken de yapilabiliyor ama aciliyeti yoksa 1-3 ay arasi olabilir, biz de o ara dusunuyoruz. Dogdugunda tekrar hastanemizdeki doktordan da bilgi alip bebegin durumuna gore karar veririz dedik.