kucuktosbik27 Kubra64 arkadaşım da aynıydı dün sabah sezeryanla doğurdu 4200 dü bebişin kilosu 40+5ti baş aşağı ama kanala girmemiş sancı mancı hiçbişe yoktu kavuştu ama oğluna inşallah sizde hayırlısı ile kavuşun bebişinize☺️
Mira1453 Kubra64 ben 40+3 oldum gelmeye niyeti yok kızımın cuma yatış verdiler banada suni sanciyi başlatacaklar
kucuktosbik27 Kubra64 bekleyin tabi kilosu çok güzelmiş bencede bebiş kendini hazır hissetmeli en azından sinyal versin geliyorum yada beni alın diye ☺️ arkadaşımın ilk hamileliğiydi ama az daha beklese o çocuk ordan biraz zor çıkarmış zaten tosuncuktu bildiğin🥰