Kubra64 Selam hanımlar, biz şu an 40+ 4 olduk ve oğlum gelmek istemiyor. Artık motivasyonum kalmadı. 40+7 ye kadar gelmezse suni sancı verecekler😫 benim 2. Hamileliğim birde kızım tam 40+0 da geldi var mi benim gibi?
Aslll Kubra64 yiiaaa rabbimm yardımcın olsun canim benimm Hayırlısı ile kucağına alirsin insaaqllahh🤲🏻🤲🏻
Aslll Kubra64 benim de yarin son kontrolum benim oglumunda gelmeye niyeti yok🤦 doktor rahati yerinde diyor. Bakalim yarin ne yapilacak karar vericek doktorun
Kalbim3 Kubra64 bende yarn 40 haftalık olucam gelecegi yok 3. Doğumum olcak okadar agrıya ragmen erken gelir diye düşünmüstüm yanılmısım halen bekliyoruz😏
Kubra64 Kalbim3 bende 2. Daha çabuk gelir diye düşündüm ama hiç sancım da yok. Beklemekten sıkıldım 😣
Aslll Kubra64 sizleri 40. Haftanixa kadar bekletmisler peki bende doktorun 38. Haftamda son muayenen demesi normalmi acaba. Aklima takildi şuan
Kubra64 Aslll benim de 38. Hafta da gitmiştim sonra bir dahaki randevuyu tam 40+0 da verecekti Cumartesiye denk geldiği için Cuma günü vermişti bende şaşırmıştım. O zamana kadar gelirse hastaneye gidersin dedi. Ben yurtdışında yaşıyorum ama ilkte öyle değildi 🤷🏻♀️ 40. Haftadan sonra her 2 günde NST ye bağlıyorlar her 4 günde Ultrasona.
Serendipity Kubra64 acilma vs olmasi icin herhangi bir hareket yapiyor musunuz da gelmiyor? Ben de 40 oldugunda dogsun istiyorum da 35.haftamdayim doktor hareketler verdi pilates topunda falan erken diye yapmak istemiyorum simdiden o yuzden sordum. Umarim sizinkisi tez zamanda saglicakla gelir 😊
Kubra64 Serendipity günlük yürüyüşe cıktım hep ama en son hastaneye muayene gittiğimde doktor günlük yaptıklarınızı yapın ama kendinizi zorlayıpta maratona çıkmayın dedi. Normal evde açılma için hareket yapiyorum
Emire-09 Kubra64 Benimde yarın 40. Haftam doluyor uygulamayı yedik bitirdik yani😊😊Dün kontrolde doktorum sizin dediklerinizi dedi eğer gelmezse haftaya perşembe doğum şekline karar vereceğiz önce suni deneyeceğiz açılma olmazsa sezaryen olacak. Biz elimizden geleni yapmış olacağız bekleyerek dedi😊