Cigdemss aynen öyle 30 haftadayım ve nefes kontrolümü şimdiden yapamıyorum çarçabuk yoruluyorum. Pandemiden dolayı başta çok çıkmadım çok kiloda almadım ama zorlanıyorum bende 1 aydır düzene sokmaya çalışıyorum. Normalde 4000 adım civarı yapıyordum bugün biraz artırıp 5000 adıma çıktım cuma randevum var dr soracağım eğer sakınca görmezse yavaş yavaş artıracağım sizin baya düzenliymiş yürüyüşleriniz inşallah benimde öyle olur