Hanımlar selam 19 şubatta hsg çektirdim ağrısız rahat bir çekim oldu. Çok şükür sonuçta temiz çıktı, tüpler açık rahim iyi dendi .
2 gündür sabahları vajinada baskı ve ağrı ile uyanıyorum. Beyaz bir alıntı var. Hsg sonrası bu durumu yaşayanlar var mı? Acaba enfeksiyon falan mı oldu diye düşünmeye başladım 🤷♀️
Haftaya cuma gününe doktor randevum var, belki benzer süreçlerden geçenler olmuştur diye sizlere de sormak istedim.