Hiranurecrin Aybat35 ben şuan 18+6 hatalığım hem sağda hem solda hemde tam ortada hissediyorum şuan hissetmem normal ama bende 15 haftalıkken de hissederdim taş gibi sertleşiyodu
Hiranurecrin Aybat35 kötü bisey değil ya ben yemekten sonra hiç hissetmem çünkü karnim şiştiği için kaybolur miniğim😂ama ne zaman ki ac olsam migdem boş olsa hemen hissederim onu toplanır sağa sola veya ortaya😁🤭
sacmalamakizim Aybat35 bende 15+4′üm ama ben dün hissettim sabah oldu o bende de çok sertti ve toplanmisti. 1 dakika sürdü bu.