Aybat35 sizi çok iyi anlıyorum 17 haftalığız biz de. bebek hareketlerini hiç hissetmedim ama sizin bahsettiğiniz toplanmayı çok kez göbeğimin altında kasıklarıma yakın hissettim, doktor bol su ve istirahat diyor.Özellikle dinlenmek çok önemli dedi ben biraz yürüsem bile öyle kasılıyor o yüzden dinleniyorum sürekli.