vasili21 benim midem hamile değilken bike çok yanıyodu şimdi bin kat oldu. Çok zor ilk hamileliğimde kilolarca elma yemiştim(kabuğunu soyup). En iyi elma geliyodu. Şimdi yeni hamileyim ama neredeyse son ay gbi oturarak uyuyorum. Mide çok zor. Allah hepimizin yardımcısı olsun…