Umutcumunannesi medineeeeee gecen bir arkadaşım 35.haftasinda doğdu 2300 gramdi hemde ama kuveze girmedi solunum alakaliymis kuvez
busraburcak medineeeeee merhaba canım öncelikle geçmiş olsun 🌸 benim kızım 38+1′de 2420 48 cm doğdu kiloyla küvozün pek alakası yok önemli olan ciğer gelişimi ❤️
Tugbaslan3458 medineeeeee tansiyonunuzun yüksek olduğunu doktorunuza sizmi dile getirdiniz nasil sezaryen olma kararı verildi benimde tansiyonum yükseliyor hep şiddetli baş ağrım oluyo her gün 🤦🏻♀️
medineeeeee Tugbaslan3458 sürekli evde ölçüyordum ne olur ne olmaz diye , 3-4ay önce yüksek çıkmaya başladı sonra doktor gözetime aldı ve gebelik tansiyonu olduğunu söyledi. Günde 2 defa ilaç kullanıyorum