medineeeeee 36+3′teyim yüksek tansiyondan dolayı her an sezaryene alabilir doktor, şimdi gözetim altındayım. 36 haftalık doğup da kuvözde kalmayan var mı kesin kuvözde kalır mı bebeğim?
Seseff medineeeeee öncelikle geçmiş olsun inşallah sağlıkla kavuşursunuz bebeğinizin kilosu ve boyu kaç acaba?
Meloss37 medineeeeee ben 36 haftalık suyum gelerek doğum yaptım 9 ay önce küveze girmedi şükürler olsun🙏 inşallah seninkide girmez iyi şeyler düşün kuzum 36 hafta çokta erken Bi hafta değil aslında
isimsizbiranne medineeeeee kardeşim de kaynım da 36 haftada doğmuş canım korkma inşallah almazlar küvöze
Yasminela Emilyy medineeeeee ilk doğumunu 36+5 te yaptım küveze girmedi bi sıkıntı yaşamadık 3150 gram doğmuştu
Seseff medineeeeee kilo probleminden dolayı değilde solunum sıkıntısı çekicek olursa alabilirler oda doğumdan sonra belli olacaktır hakkınızda hayırlısı olsun
EceEgemen medineeeeee cnm illk doğumumda oğlum 47 cm 2660 kg doğdu k0vöze girmedi ama bunun boy ve kilo ile alakası yok 41. Haftada doğum küvöze girene var bu bebeğin nefes durumuyla ilgili birşey
Emilyy İlk doğumumu 36+5 te normal yaptim oglum 2975 gr doğdu solunum sıkıntısı olmadığı ve kilo sıkıntısı olmadığı için kuvöze alınmadı şükür 36 yi geçince pek almıyorlar solunumda sıkıntı yoksa sen gönlünü rahat tut 😊
mrhbslm Aslında kiloyla alakalı bir durum degil küçük olup girmeyende var,kilosu fazla olup küvöze girende var. Solunum ile alakalı demişti doktorum. İnsallah girmez dua edelim hayırla alın kucağınıza miniğinizi🥰💗
12333544 medineeeeee canım bende doğumdan önce bu konudan çok korkuyordum ama içini rahat tut orda düzeliyorlar hem sende toparlanmış oluyorsun benim bebeğim 10 gün kaldı küvezde sezeryan oldum kalakmıyordum 1 haftada toparaldındım yanımda olsa bakamazdım şimdi yanımda ama hala nefesi çok düzensiz yani orda onlara çok iyi bakıyorlar bundan emin ol evet çok zor Bi duygu ama alah sabır veriyor sen şimdilik hayırlısıyla ona kavuşmak için dua et yeter 🙏🌷🌷
12333544 medineeeeee kiloyla falan alakası yok sadece enfeksiyon ve nefesleri düzensiz olan bebeler iyi olsun diye alıyorlar