miniginannesi26 Abcxyz babası gibi kel olsun yavrum armut dinine 🤭şaka bacım bi doğusunda oğluş istemem gerisini
hili61 miniginannesi26 ben gittim bugün 2 sancım çıktı 1 cm de açıklık 3700 olmuş kilosundan dolayı beklemek istemedik cuma suni ile şansımızı denicez olmazsa sezaryen Rabbim hayırlısını nasip etsin 😇
miniginannesi26 hili61 ayy hadi inşallah sağlıkla kavuşun bende yarın gideceğim özele mi gidiyorsunuz
Efsn-28 Mide yanmalari kaçıncı haftanızda başladı. 30+4 um ama henüz yanmam yok çok şükür Doğumu hızlandırmak istiyorsaniz bol bol hurma yiyin anneler günde 6 tane .ahududu yaprağı çayi da doğumu başlatıyormus.ben 39 da icmeye başlayacağım insaAllah
Himom miniginannesi26 açıklık hissi var mı yani nasıl diyim bi etkisi oluyor mu açıklığın ağrı sızı gibi ya da bebeğin çok aşağıda olması gibii