Yasinimm korkma ben de yaşadım ağrı çok vardı batıyordu sanki bir şey 3 günden çok da hiç bir hareketini hissetmemiştim doktorum daha küçük olduğunu zamanla hereketleri hissedecegimi söylemişti şimdi 22+1 olduk çok şükür akşamları ufak kıpırtılarını hissediyorum. Merak etme sen de zaman ilerledikçe daha net hissedersin Allah’ın izniyle canını sıkma hiç canım ❤️