Elifmstf Vala bnm arkadaşım pazartesi mecburi sezeryan oldu. Çocuk meme ucunu tutamamş mecburen mama verdiler. İki gün. Şimdi dha yeni yeni tutuyormuş işte. 36 haftalarda filan almak lazım sanki. Belki emmeyince de alınabilir ama elinin altında olması da iyi olur. Şimdi eşim askeri personel olduğu için her ihtimali düşünüyorum belki görevde olur yetişemez normal istediğimiz için yanımda olmayabilir elimizin altında olsun diye düşünüyorum ama bakalım. Aynen kayınvalidem olucak burda iki üç ark edindim onlarda gelir bi şekilde halledilir inşaAllah. En iyisi bildiğin takip ettiği doktor. Bende o düşüncede olayım bundan sonra en iyisi. 🤗