Ceren1321 benimde 7 haziran gibi SAT a göre. Ben çok alıp kullanamamak yerine gerektikçe üstübe alma taraftarıyım. Şu anlık aldıklarım böyle
3 takım 0-3 kısakollu şort takım
2 hastane çıkışı
3 uzun kollu takım 0-3 ay
3 ektra alt pijama
Boy boy 6 tane zıbın
0-3 çorap
Kustuğunda rahat olmak için ufak önlükler
Çok beğenirsem ufak tefek alırım yine ama çok doldurmak istemiyorum evi. Zaten 3 ay sonra kışlık tarza geçmeye başlayacağız🤷♀️