Kızlar son 12 gün ama ne gelen var ne giden Normal olsun çok istiyorum baştan beri sezeryan hiç aklıma koymadım çatı muayenem de güzel geçti gayet uygun dedi doktorum ama son zamanların vermiş olduğu stres mi korkmaya başladım o ana gelince Allah yardım edecek biliyorum ama ne bileyim elimde değil stres ediyorum sizler ne durumdasınız?😌