Rabismomm4 Fundogan amin kuzum bende büyük ihtimal sezaryen olacağım bebeklerimiz iyi olsun da biz herşeye katlaniriz onlar için benim de dış gebelikten sonra oldu kaç doktor olmaz dedi bebeklerimiz bizim mucizemiz 🥰🥰🥰🤲